Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Liebster Award!


Γειά σας κορίτσια! Ελπίζω να είστε όλες καλά :) Για όσες δεν το ξέρετε το liebster award είναι ένα βραβειάκι που απευθύνεται σε blogs τα οποία έχουν λιγότερα από 200 μέλη και το δίνουμε η μία στην άλλη! Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Νικολ από το blog A Fashion Affair που μου το έδωσε! Δεν είναι το πρώτο βραβειάκι που παίρνω γιατί μου είχαν δώσει και παλαιότερα αλλά ήταν σε μία περίοδο που λόγω έλλειψης χρόνου απείχα από το blogging και έτσι δεν είχα κάνει κάποιο post :( 

Οι κανόνες:
  • Πρέπει να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που κάνει το άτομο που σου έχει δώσει το βραβείο.
  • Πρέπει να δώσεις το βραβείο σε άλλα 11 blog που έχουν λιγότερα από 200 μέλη και να κάνεις και εσύ με τη σειρά σου 11 ερωτήσεις.
  • Πρέπει να ενημερώσεις τα άτομα στα οποία δίνεις το βραβείο.





Οι ερωτήσεις της Νικόλ:
  1. 3 μέρη που θα ήθελες να επισκεφτείς; -Λονδίνο, Παρίσι, Νέα Υόρκη.
  2. Αγαπημένη εταιρεία καλλυντικών; -Χμ, δύσκολο γιατί μου αρέσουν πολλά προϊόντα από διάφορες εταιρείες αλλά θα πω Maybelline γιατί αγαπώ τις μάσκαρες της, τις color tattoos και τα foundation/πούδρες/concealer της!
  3. Έχεις αποκλειστεί σε ένα έρημο νησί και μπορείς να τρως μόνο ένα πράγμα! Τι θα ήταν αυτό; -Σουβλάκια!
  4. Αγαπημένη εποχή; -Βασικά μου αρέσουν όλες αλλά λίγο πιο πολύ το καλοκαίρι :)
  5. Πώς θα περιέγραφες τον εαυτό σου με 3 λέξεις; -Πεισματάρα, αναποφάσιστη και φιλόδοξη!
  6. Drugstore makeup ή high end makeup; -Drugstore γιατί μπορείς να βρεις πολύ αξιόλογα προϊόντα σε καλές τιμές ενώ τα high end πουλάνε αρκετές φορές "μουρή".
  7. Αγαπημένη περίοδος διακοπών; -Χριστούγεννα και καλοκαιρινές διακοπές!
  8. Αγαπημένη παιδική ανάμνηση; -Όταν έβγαλα επιτέλους τα μπρατσάκια :p
  9. Ποιό blog αγαπάς; -Δεν μπορώ να διαλέξω ένα :(
  10. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις πίσω στο χρόνο θα το έκανες; Και αν ναι τι θα άλλαζες; -Δύσκολη ερώτηση...Δεν ξέρω αν θα άλλαζα κάτι γιατι αν άλλαζα έστω και το παραμικρό τα πράγματα τώρα μπορεί να ήταν εντελώς διαφορετικά είτε προς το καλύτερο αλλά είτε προς το χειρότερο επομένως μάλλον δεν θα το ρίσκαρα!
  11. Αγαπημένο επιδόρπιο; Λατρεύω τα γλυκά αλλά μάλλον θα πω frozen yoghurt και συγκεκριμένα από το chillbox <3


Αυτές ήταν οι ερωτήσεις και επειδή αυτές της Νικολ μου άρεσαν πολύ δεν θα σας κάνω δικές μου αλλά θα ήθελα να απαντήσετε σε αυτές! Επίσης επειδή πολλά blog το έχουν πάρει ήδη και δεν ξέρω πολλά που να έχουν λιγότερα από 200 μέλη θα το δώσω μόνο σε 4 τα οποία είναι:
Because Beauty is an option της Ζαχαρούλας.
CorallBlogs της Κοραλλίας.
My Beauty Map της Βασιλλικής.
Και Beauty By Elena της Έλενας.

Αυτά για σήμερα κορίτσια! Ελπίζω να σας άρεσε το post μου! Φιλάκια πολλά <3



post signature

13 σχόλια:

  1. Ουααααααααα τέλεια! παω να το κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα το κανω με την πρωτη ευκαιρια :):) Πολυ μου αρεσε η απαντηση για το ερημο νησι...σουβλακια for ever xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιωάννάκι σ'ευχαριστώ πολύ-πολύ για το βραβείο! Είχα κάνει πρόσφατα ένα παρόμοιο, το κρατάω όμως κι ίσως το κάνω αργότερα!
    Αγαπώ froyo!
    Φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγχαρητηρια! ευχομαι πολλα πολλα ακομα βραβεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συγχαρητηρια για το βραβειο σου! δεν ηξερα οτι εχεις μπλογκ παρακολουθουσα μονο τα βιντεο σου! το δικο μου πλογκ ειναι marycookietsl.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια!! Χθες έφτιξα και εγω ενα blog.. αν θες ρίξε μια ματιά
    http://marys-beauty-blog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες απαντήσεις! Mόλις ανακάλυψα το blog σου και μου αρεσει πολύ! :) xx
    tell-a-beauty-story.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή