Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

50 random facts TAG

  Γειά σας και πάλι κορίτσια :) Έχω δεί να έχουν κάνει αυτό το tag σε πολλά blogs αλλά και youtube channels και έτσι είπα να το κάνω κι εγώ παρόλο που δεν με έκανε κανείς tag (εντάξει, λογικό είμαι πολύ καινούρια ακόμα) ώστε να γνωριστούμε καλύτερα! Λοιπόν ξεκινάμε...


1. Είμαι Ζυγός με ωροσκόπο Αιγόκερω. Έχω διαβάσει γενικά ότι είναι περίεργος συνδυασμός αλλά δεν πειράζει εμένα μ'αρέσει γιατί εκεί που με πιάνει η ανεμελιά του Ζυγού έρχεται ο ωροσκόπος Αιγόκερως να με μαζέψει και να με σοβαρέψει!
2. Γενικά μου αρέσει πολύ η αστρολογία και ξέρω απ'έξω όλες τις πλανητικές μου θέσεις και φυσικά τι σημαίνει το καθένα (όχι παίζουμε) :p
3. Είμαι άριστη μαθήτρια!
4. Σκέφτομαι ΠΑΑΡΑ πολύ :( Αυτό με κάνει τελειομανή και αγχωτική!
5. Θέλω να γίνω παιδίατρος ή να σπουδάσω οικονομικά/marketing και να ασχοληθώ με την μόδα και την ομορφιά μέσω αυτού του κλάδου. Βέβαια μέχρι την τρίτη λυκείου βλέπουμε!
6. Αγαπώ τα vintage πράγματα <3 Beauty icons άλλων εποχών, παλιά αμάξια, παλιές χολιγουντιανές ταινίες(αγαπημένη ταινία Breakfast at Tiffany's)...τα πάντα!
7. Τρελαίνομαι για τη Lana Del Rey <3 Και η μουσική της και η εμφάνιση της παραπέμπουν σε μια άλλη εποχή και αυτό το λατρεύω...ξέρω σχεδόν όλα της τα τραγούδια απ'έξω ακόμη και τα ακυκλοφόρητα :$
8. Μέχρι πέρσυ (ευτυχώς φέτος έχω βελτιωθεί πολύ φέτος) ήμουν πολύ φιλάσθενη...Έχω πάθει ότι μπορείτε να φανταστείτε :p
9. Δεν είμαι καθόλου καλή στο να βάφω τα νύχια μου, πασαλείβομαι απίστευτα! Και μου αρέσουν τόσο τα βαμμένα νύχια :(
10. Τρελαίνομαι για το eyeliner!!! Στην αρχή μου φαινόταν πάρα πολύ δύσκολο να βάζω αλλά τώρα μετά από πολλές ώρες εξάσκησης έχω βελτιωθεί πολύ :D Θα έλεγα ότι είμαι καλή...αν θέλετε μπορώ να σας κάνω ένα tutorial :)
11. Στην ερώτηση ποιός είναι ο τέλειος άντρας θα σας πω αμέσως : Robert Pattinson <3 Ξέρω κλασσική απάντηση χαζογκόμενας αλλά τι να κάνω εμένα αυτός μ'αρέσει!
12. Αγαπημένο vintage είδωλο: Audrey Hepburn <3 Ήταν τόσο κόμψη, τόσο όμορφη! Αγαπώ και άλλες πάρα πολύ π.χ Marilyn Monroe αλλά παρά είναι femme fatale για τα γούστα μου.
13. Αγαπημένο σύγχρονο είδωλο: (εκτός από Lana που την έχω ήδη αναφέρει) Blair Waldorf από το Gossip Girl και Spencer Hastings από το Pretty Little Liars <3 Το ξέρω ότι είναι φανταστικοί χαρακτήρες αλλά ταυτίζομαι απίστευτα πολύ μαζί τους!
14. Λατρεύω να διαβάζω βιβλία ίσως ακόμα πιο πολύ και από το να βλέπω ταινίες και σειρές που είναι επίσης δραστηριότητες που λατρεύω!
15. Μου αρέσουν οι πεντακάθαροι χώροι αλλά όχι και να καθαρίζω (να είναι καλά η μαμά μου) :p
16. Όσο και αν το θέλω δεν είμαι καθόλου αθλητική...όλο λέω ότι πρέπει κάτι να κάνω και είμαι όλο "Από Δευτέρα". Ευτυχώς που δεν παχαίνω με τί-πο-τα!!!
17. Δεν έχω κάνει ποτέ σχέση μέχρι τώρα σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα κορίτσια της ηλικίας μου!
18. Λατρεύω το ροζ! (τι πρωτότυπο! :p )
19. Δεν μπορώ να διαβάσω τα μαθήματα μου χωρίς να πίνω τσάι ή καφέ.
20. Η αγαπημένη μου εποχή είναι η άνοιξη και το καλοκαίρι αν και με ενοχλεί η υπερβολική ζέστη.
21. Προτιμώ να κολυμπάω σε πισίνα από ότι σε θάλασσα γιατί εκεί δε φοβάμαι ότι θα μου επιτεθεί κάποιο θαλάσσιο τέρας lol
22. Φρικάρω στην ιδέα της εγκυμοσύνης :|
23. Αγαπώ τα γυαλιά μυωπίας μου αλλά δεν τα φοράω ποτέ έξω.
24. Όταν μεγαλώσω θέλω να κάνω πολλάαααα ταξίδια!
25. Δεν ξέρω να κάνω ποδήλατο και οι φίλοι μου με κοροϊδεύουν :( :p
26. Το κρεβάτι μου έχει ροζ ουρανό και κουρτινάκια <3 Το λατρεύω και νομίζω ότι δεν θα το βαρεθώ ποτέ!
27. Δεν θα έλεγα ότι είμαι ιδιαίτερα ψηλή (1,68)
28. Δεν μπορώ να κοιμηθώ χωρίς να είναι αναμμένο το φωτάκι μου.
29. Δεν μου αρέσουν τα πουλιά (αυτά με τα φτερά πάντα :p ) και τα έντομα.
30. Δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς τον υπολογιστή μου <3
31. Το στρώσιμο του κρεβατιού μου φαίνεται απίστευτα κουραστικό :p Προτιμώ να λύσω 10 ασκήσεις μαθηματικών!
32. Παρόλα αυτά λατρεύω τα φρέσκα, μοσχομυριστά, καθαρά σεντόνια!
33. Όταν μεγαλώσω θα πάρω σίγουρα ένα pomeranian (προς το παρόν δεν με αφήνει η μαμά μου γιατί σιχαίνεται τις τρίχες).
34. Αγαπώ τον ύπνο και κοιμάμαι πανεύκολα!
35. Ο ήλιος μου φτιάχνει τη διάθεση ενώ η βροχή με θλίβει παρόλο που καταβάθος μου αρέσει!
36. Λατρεύω να συλλέγω φωτογραφίες με quotes στον υπολογιστή μου. Έχω άπειρες!!!
37. Αγαπώ τα γλυκά <3 Έχω ειδικό χώρο στο στομάχι μου αφιερωμένο σε αυτά. Μπορεί να έχω σκάσει από φα΄ϊ αλλά δε θα πω όχι σε ένα γλυκό!
38. Παρόλα αυτά σιχαίνομαι τα σιροπιαστά!
39. Κατάγομαι από την Κεφαλλονιά αλλά δεν έχω πάει ποτέ!
40. Έχω τρελή αδυναμία στη μαμά μου <3
41. Μπορώ να βλέπω βιντεάκια από beauty gurus στο youtube όλη μέρα! Δε βαριέμαι ποτέ :p
42. Συγκινούμαι πολύ εύκολα... Βλέπω ταινίες ή σειρές και κλαίω :p
43. Μπορώ να ζω τρώγοντας μόνο πατάτες τηγανητές (άντε και κανένα γλυκάκι ενδιάμεσα)
44. Δεν μπορώ να κοιμηθώ αν δεν καλύψω τα αυτιά μου με τα μαλλιά μου!
45. Λατρεύω να τραγουδάω αλλά δεν έχω και πολύ ωραία φωνή έτσι αποφεύγω να το κάνω μπροστά σε κόσμο.
46. Ακούω όλα τα είδη μουσικής ανάλογα με την όρεξη μου (από Mozart μέχρι το "Μείνε μαζί μου έγκυος")
47. Θέλω να είναι όλα προγραμματισμένα και το σιχαίνομαι όταν κάτι δεν πηγαίνει όπως είχα σχεδιάσει.
48. Αν άλλαζα κάτι πάνω μου θα ήταν τα απίστευτα αδύναμα νύχια μου -_-
49. Είμαι ανυπόμονη
50... και τρελά αναποφάσιστη! Μπορώ να κάνω μια ώρα για να διαλέξω τι καφέ να πάρω :$



6 σχόλια:

  1. Τα ίδια πράγματα μας αρέσουν χΔ. Τι τάξη πας και πως σε λένε?
    Εμένα Αγάπη και πάω 2α γυμνασίου.Α!Και εγώ είμαι ζυγός,αλλά έχω ωροσκόπο τοξότη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα Αγάπη :) Εμένα με λένε Ιωάννα και πηγαίνω 1η λυκείου.

      Διαγραφή
    2. Εχω σελίδα στο facebook που μιλάω κι εγώ για διάφορα προιώντα,αν θες κάνε like =]
      http://www.facebook.com/pages/%CE%9F%CE%BC%CE%BF%CF%81%CF%86%CE%B9%CE%AC%CE%9C%CF%8C%CE%B4%CE%B1/293719264086945

      Διαγραφή
  2. Σου έκανα like! Είδα και τη δημοσίευση για τη μαλακτική της syoss! Είχα πάρει και εγώ το σαμπουάν και τη μαλακτική μιας από τις σειρές που βγάζει η εταιρεία και ήταν απαίσια :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω μολις διαβασα για τη Lana Del Rey ανατριχιασα μονο αυτο μου φτανει..γθα να πω οτι εχουμε τα ιδια γουστα οπως και πολλα αλλα facts που ..Αλλα ας επιστρεψουμε στη Lana ειμαι μανιοδως κολλημενη μαζι της..να φανταστεις για περιπου ενα τριμηνο ακουγα αποκλειστικα Lana και δεν ηξερα κανενα τραγουδι της επικαιροτητας..Ειναι ειδωλο αυτη η γυναικα τι να πω.. <3 ;-) ΥΓ. ειμαι η κοπελα που σε ρωτησε αν θα μπορουσες να κανεις το tag αυτο στο youtube..χαχαχα καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ η Lana είναι απίστευτη <3 Πηγές στη συναυλία? Εγώ ήταν να πάω αλλά κάτι έγινε και τελικά δεν πήγα :/ Αυτό που λες το είχα πάθει και εγώ! Μέχρι πριν λίγο καιρό δεν ήξερα κανένα καινούριο τραγούδι γιατί ακούω εδώ και 2 χρόνια συνεχώς και αποκλειστικά Lana :p <3

      Διαγραφή